Träffa E idag :)

Det blir kaffe till frukost idag. Jag och J hade ett litet samtal igår. Om vi inte skärper oss nu då kan vi lika gärna skita i hela grejen och sluta smsa. Och jag vill inte förlora henne och hon vill inte förlora mej så nu gäller det att vi gör allt !!!


Till en helt annan grej.. Bilden som jag lade upp igår är på mej och min förra bästa vän. Vi träffas inte längre och jag saknar henne.. Vi slutade umgås för en specc grej och det gör mej ledsen när jag tänker på det..
Men varje gång jag tänker på henne extra mycket.. Som igår.. Ja då hör hon av sej dagen efter.. Hon smsade mej imorse och frågade om jag ville ses. Det var som att hon visste... Att min saknad efter henne började bli för stor.


Kommentarer
Postat av: Malin

svar; blev du hungrig av bilden så ÄT förihelvete!

förstår du inte att du inte kommer bli ett dugg lyckligare av att gå ner i vikt? argh, jag blir så jävla frustrerad på såna här bloggar just för att jag kämpar varje jävla dag för att bli fri från anorexi/bulimi/ätstörning och jag förstår verkligen hur du kan göra såhär mot dig själv. förstår du ens själv vad du gör?

acceptera dig själv istället för att plåga dig själv, du tjänar ändå inte ett skit på det!

2009-05-18 @ 19:36:15
URL: http://hallonte.blogg.se/
Postat av: mammatillendottersomduförsökerförstöra

sluta upp med att peppa andra småtjejer med ditt skitsnack!!!!! dra inte ner andra i ditt helvete!!!

2009-05-19 @ 00:02:16

Kommentera inlägget här:

Vad heter du ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0