Viktkontroll

Yes, idag hittade jag dom. först var jag lite osäker på om det var rätt för jag hittade inget om att det skulle minska sötsuget så fick fråga och jovisst det skulle minska :) O nu har jag tagit en :) gott :)

Såå, vad har hänt idag. Blev ingen frukost iaf det "hann" jag inte med. Så åkte jag och träffade mami och hennes vän + barnen. Det var trevligt. Har ätit en knäckemacka hittils idag och nu fick jag en vindruva instoppad i munnen av lillsyrran.

Förresten så blev det ingen alkohol igår. Eller jo, D , sprang och hämtade en cider till mej som jag kunde ha till filmen. Haha jag kan säga att jag blev faktiskt lite lullig på den pga att jag inte ätit något alls på hela dagen haha.
Vid halv 3 så åkte vi hem från K, och jag somnade på direkten..

Idag då ? Vad händer idag ? Eller ikväll kanske jag ska säga. Vill gärna ta det lugnt hemma. Se på en film eller något men antagligen ska jag väl till K, om allt folk drar dit.. Vi får se, vi får se...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0